Sunday, May 15, 2011

Faris Zahy

Fuh... Lama gilos xupdate blog.. Sbnrnya mls nk taip2 ni. Almaklumlh bodyguard ada 2.. Kita pgng je henpon ni yg si abg pon sibuk nk jgk pegang. Bg henpon lain xnk, nk jgk henpon ni. Bila aksi rebut- merebut mak dgn anak, trpaksalh bg ipod papa.. Yelah, ipod kn lg murah dr iphone.. Hehehe. Ok, fullstop
Sbnrnya nk story psl Faris @ adik. Xde apa nk citer sgt cuma terkenang ms lahirkn dia dulu. Sblm start story, lyn dulu gmbr adik 5 bln stgh..



Sbnrnya, kelahiran adik xdisangka pon. Lps lahirkn Fahri mmg planning lmbt la sket nk prgnt blk. Tp xdelah plk aku mkn ubat perncng ke, alat prncng ke atau yg sewaktu dgnnya. Planning base on waktu subur je.. Hehehe.. Tp tulah, manysia hanya merancang tp Allah yg tentukn. Aku agak aku prgnt sbb dh lewat priod. Ms tu aku kena gi BTN ngn induksi 2 mggu. Ms abis Btn aku buat prgnt test -ve, so aku bajet xde apa2 lh. Bahaya jgk sbb btn kn buat mcm2 xtvt.
Abis btn ngn induksi, blk umah aku buat test sekali lg dn mmg sah +ve. Aku ngn en. somi terima je rezeki ni. Yelah, org lain punya ssh nk dpt anak, jd klu dh mmg rezeki kami nk dpt anak kedua cpt terima je dgn hati yg terbuka.. Cewah...
Alhamdulillah, ms prnt adik, xseteruk Fahri. Tp aku still morning sickness. Muntah2, xlalu mkn mcm biasalh klu dh prgnnt. Smpai 4 bln br ok..
Tp utk pengetahuan, mmg sgt penat ms prnnt adik sbb ms tu Fahri br lbh kurang 5 bln lbh. Bila en somi gi ke laut, fuh mmg agak mencabar sbb nk jaga Fahri sorang2 tmbh plk kena jaga diri sndiri. Semuanya aku lalui dgn penuh sbr dn cekal.. Cewah lg.. Hehehe..
Byk plk aku melalut, next entri aku citer plk detik2 kelahiran adik yg mnyebabkn aku trpaksa dioperate.. So, tungguuuu....



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

sally said...

bertuah la ika, rezeki anak cepat dtg hehe

Unknown said...

COngratz ika...

Ada orang kawen, b,thn2 pn blm ade rezki nk ada anak kn..so b,syukur n terima seadanya... ;)

dah 2 hero..pas ni leh tambah heroin plak...

atika said...

Alhamdulillah..rezeki.. seronok plk tgk aksi2 diorang..
Tp lmbt la lg nk tmbh heroin.. biar diorg besar skt.. kali ni mmg mkn ubat perancang.. hehehe. mintak2 yg ke 3 heroin lps tu blh berenti terus ;)

faiez said...

benti terus???hihihihi time nk membesarkan je dugaan..tgk dh besar mcm nk anak ramai....